امروز:31 فروردین 1403

تصاویر جدید از جعبه ی آیفون 6 اس؛ رنگ رز طلایی باز هم تایید شد

در گذشته تصاویر از جعبه ی آیفون 6 اس منتشر شده بود. اینک تصاویر جدیدی از انگلیس و از آیفون 6 اس منتشر شده است. این جعبه همانند گذشته مدل 16 گیگابایتی آیفون 6 اس را تایید می کند و همچنین اطلاعاتی پیرامون ارتباطات و مودم گوشی در اختیار قرار می دهد. اما اطلاعاتی دیگری که می توان از این جعبه دریافت کرد رنگ جدید رز طلایی است. با آریامونز همراه باشید.

چند ساعت پیش مطلبی را منتشر کردیم که تصاویر از وبسایت اپل را نشان می داد. این تصاویر رنگ رز طلایی را در این پرچم دار تایید می کرد. همچنین ضخامت این گوشی را نیز نشان می داد. شما می توانید این مطلب را از اینجا بخوانید.

اینک دوباره این رنگ تایید شده است. بر اساس این تصاویر منتشر شده از جعبه ی آیفون 6 اس باید منتظر یک گوشی رز طلایی با قاب جلویی سفید باشیم. دقیقا طراحی آن همانند مدل گلد خواهد بود و فقط رنگ فلز آن طلایی سرخ رنگ یا رز طلایی خواهد بود.

 

ما مشتاقانه منتظریم که معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را فردا دیده و اطلاعات کاملی در اختیار شما کاربران قرار دهیم. تا اکنون ما از گزارش ها از رم 2 گیگابایت، دوربین 12 مگاپیکسل و تکنولوژی فورس تاچ خبر می دهند. همچنین بیشتر شدن ضخامت نیز یکی ویژگی های جدیدی است که می توانیم با اطمینان از آن صحبت کنیم. با آریامونز همراه باشید.

Apple-iPhone-6s-boxes (1) Apple-iPhone-6s-boxes