امروز:9 فروردین 1403

آنچه باید درباره ی مشخصات آیپد پرو قبل از معرفی بدانیم

چهارشنبه این هفته اپل در کنفرانسی از آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس خود رونمایی می کند. اما به غیر از آیفون در این مراسم انتظار معرفی ایپد پرو و اپل تی وی نیز داریم. اما با این اطلاعات فراوانی که پیرامون آیفون 6 اس منتشر شد اینک جای سوال است که آیپد پرو چه ویژگی هایی خواهد داشت. با آریامونز همراه باشید.

در ابتدا همانطور که بیان شد هنوز معرفی این محصول قطعی نیست و ممکن است در آینده و به همراه محصولی دیگر معرفی شود. اما در صورتی هم که این آیپد در روز چهارشنبه عرضه شود اطلاعات زیادی پیرامون آن یافت نمی شود. برای مثال سایز نمایشگر آن معلوم نیست. اما آن چیزی که می توان تا حدودی با قطعیت گفت اما بر اساس گزارش های رسیده این آپید یک آیپ 12.9 اینچی خواهد بود.همچنین از دیگر مشخصات، می توان وجود رم 2 گیگابایتی و استفاده از پردازنده ی جدید کمپانی اپل اشاره کرد. همچنین بسیاری نیز بر استفاده از فورس تاچ تاکید کرده اند که باید دید این امکان در آیپد پرو دیده می شود یا خیر.

از دیگر مشخصات آیپد پرو که تا به حال منتشر شده است می توان به رزولوشن نمایشگر آن اشاره کرد که رزولوشن بسیار بالای ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ در این آیپد استفاده شده است.

با توجه به این اطلاعات باید منتظر معرفی آیپد پرو در چهارشنبه ی موعود یا زمانی نزدیک باشیم. با آریامونز همراه باشید.