امروز:1 اردیبهشت 1403

آماده سازی بیل گراهام برای معرفی آیفون 6 اس؛لوگوی اپل بر سر در بیل گراهام قرار گرفت

همانطور که دیروز بیان شد اپل در حال آماده سازی تالار بیل گراهام برای معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس می باشد. این تالار مکان جدیدی برای معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس است. این جایگاه جدید چند برابر جایگاه قبلی ظرفیت دارد. ظرفیت این تالار 7000 نفر می باشد در حال که مکان قبلی برگزاری مراسم حدود 2400 نفر بوده است. اینک اپل لوگوی خود را بر روی سر در تالار نصب کرده است. همچنین همانطور که دیروز گفته شده پوستر هایی سراسر این سالن به نمایش در آمده است. با آریامونز همراه باشید.

مراسم معرفی آیفون 6 پلاس و آیفون 6 در روز چهارشنبه برگزار می شود. در این مراسم ما انتظار معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را با تکنولوزی فورس تاچ داریم. همچنین انتظار داریم که این دو گوشی به رم 2 گیگابایت مجهز باشند و همچنین دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4k نیز به این گوشی اضافه شود.

Apple-prepares-Bill-Graham-auditorium-in-San-Francisco-for-Tuesdays-event

اما در رابطه با مراسم اپل نیرو های امنیتی بسیاری را استخدام کرده است. همچنین به نظر در این مراسم باید منتظر حضور Taylor Swift نیز باشیم. به نظر این مراسم کمی با مراسم های گذشته متفاوت است.

در این مراسم ما همچنین منظر معرفی اپل تی وی و آیپد پرو هستیم. با آریامونز و مراسم معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس همراه باشید.Apple-prepares-Bill-Graham-auditorium-in-San-Francisco-for-Tuesdays-event (1)