امروز:1 اردیبهشت 1403

تصاویر راهنمای داخل جعبه ی آیفون 6 اس 16 گیگابایتی منتشر شد

دیشب اپل دعوتنامه ی مراسم معرفی آیفون 6s و آیفون 6 اس پلاس را ارسال کرد. بر اساس این دعوتنامه مراسم معرفی آیفون 6 اس در سالن جدید برگزار خواهد شد و در تاریخ 18 شهریور باید به تماشای این رویداد بنشینیم. به هر عنوان بعد از معرفی این زمان خبر های و اخبار ها و شایعات پیرامون آیفون 6اس بسیار زیاد است و هر لحظه خبر های جدیدی در مورد این گوشی منتشر می شود که ما در آریامونز تمام تلاش خود را می کنیم تا تمامی این خبر های پوشش داده شود. امروز تصاویر از راهنمای جعبه ی آیفونی منتشر شده است که نام آیفون جدید بر روی آن در ج شده است و حافظه ی داخلی آن 16 گیگابایت می باشد. با آریامونز همراه باشید.

در گذشته اطلاعات زیادی از این آیفون های جدید منتشر شده است. از جمله آن ها می توان به دوربین 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی بهتر از گذشته اشاره کرد و همچنین به رم 2 گیگابایت نیز می توان اشاره کرد. البته این گوشی از تکنولوژی جدید فورس تاچ بهره می برد. این تکنولوژی میزان فشار دست شما را به آیفون می فهماند.

iPhone-6s-packaging-slip

در گذشته تصاویری از جعبه ی آیفون 6 اس پلاس طلایی منتشر شده بود که به تغییر پس زمینه ی این گوشی اشاره داشت و حتی شایعاتی پیرامون تصویر پس زمینه ی متحرک منتشر شد. به هر عنوان اینک تصاویر جدیدی منتشر شده است که رااهنمای داخل جعبه ی ایفون 6 اس ورژن 16 گیگابایتی را نشان می دهد.اپل در آیفون 6 ورژن 32 گیگا بایت را حذف نمود و به نظر در آیفون 6 اس نیز نباید منتظر ورژن 32 گیگابایت باشیم.

به هر عنوان باید صبر کرد و دید در نهایت گوشی آیفون  جدید با چه ویژگی هایی در مراسم 18 شهریور معرفی خواهد شد.