امروز:6 اردیبهشت 1403

تماشا کنید: ویدئوی منتشر شده از صفحه نمایش و بورد آیفون 6اس

دیروز ارتباطات چین ویژگی های جدید آیفون 6 اس را تایید کرد. از جمله ویژگی هایی که توسط این سازمان تایید شد استفاده از فناوری فورس تاچ و رم 2 گیگابایت می باشد. همچنین این تایید شد که گوشی آیفون 6 اس از دوربین بهتری استفاده می کند اما این که آیا این دوربین 12 مگاپیکسلی است یا 8 مگاپیکسلی ، چیزی بیان نشد. اینک ویدئویی از پنل جلوی آیفون 6 اس و بورد آیفوت 6 اس منتشر شده است. با آریا مونز همراه باشید..

در این ویدئو پنل جلویی آیفون 6 اس نشان داده می شود و همچنین بورد این گوشی نشان داده می شود. همانطور که در ویدئو مشاهده خواهید کرد با بوت شدن گوشی فقط یک چرخ ظاهر خواهد شد. این نیز به دلیل وجود نداشتن بعضی قطعات می باشد. همچنین پردازندهی A9 بزرگتر از قبل است.

همچنین در ویدئو دیده می شود که که آیفون 6 اس به یک مودم MDM9635M LTE کوآلکام مجهز است که سرعت بیشتری را برای اینترنت 4G برای کاربر به ارمغان می آورد.

http://www.aparat.com/v/5Es72

انتظار داریم که گوشی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در روز 9 سپتامبر معرفی شود. با آریامونز همراه باشید.

Apple-iPhone-6s-display-and-logic-board-teams-up-with-iPhone-6-parts-to-boot-up-to-this-gear-icon (2) Apple-iPhone-6s-display-and-logic-board-teams-up-with-iPhone-6-parts-to-boot-up-to-this-gear-icon (1) Apple-iPhone-6s-display-and-logic-board-teams-up-with-iPhone-6-parts-to-boot-up-to-this-gear-icon