امروز:10 اردیبهشت 1403

با قابلیت Continuity آیپد و گوشی آیفون تان را بهم وصل کنید

تا به حال در مورد ویژگی Continuity چیزی شنیده اید ؟ این امکان این قابلیت را به کاربر می دهد که اگر با یک آیپد مک و یک گوشی هوشمند آیفون به اینترنت وای فای متصل شود ، از طریق آیپد می تواند به پیامک ها و تماس هایی که به آیفون می آید پاسخ دهد .
در iOs9 این ویژگی این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است که در صورتی که فقط گوشی آیفون به اینترنت سیم کارت متصل باشد از این قابلیت استفاده کنند .

این ویژگی شگفت انگیز در گوشی های آیفون handset نام دارد و به این طریق بین سیستم عامل مک و iOs ارتباط برقرار می شود . در گوشی های آیفون اگر ایمیل بزنید می توانید در مک آن را دنبال کنید یا اگر اسلایدی بسازید آن را در مک کامل کنید .
یا تصور کنید در سافاری یک تب را باز کرده اید اما نیاز به گوشی آیفون دارد می تواند با لاک اسکرین تب مورد نظر را در گوشی آیفون تان باز کنید .

قابلیت handset به کاربران این گوشی ها امکان می دهد که تماس ها و اتصالات خود را با دیگر دیوایس ها دنبال و مدیریت کنند . به این صورت که اگر سیم کارت آیفون خود را در آیپدتان قرار دهید بتوانید با دوستانتان تماس بگیرید .
این قابلیت در گوشی های آیفون رشد بیشتری کرده و در iOS9 در صورتی که گوشی آیفون به اینترنت 3G یا 4G متصل باشد و یک هات اسپات بین دو یا چند دیوایس وجود داشته باشد ، می توان از قابلیت اتصال بهره برد و نیازی نیست که هر دو دستگاه به شبکه وای فای متصل باشند .

آیا تا به حال در مورد اتصال آیپد و آیفون گوشی های اپل چیزی شنیده اید ؟ این ویژگی کاربردی و خوبی است که کاربران گوشی های اپل از آن استفاده می کنند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم