امروز:1 اردیبهشت 1403

کاسپرسکی : خداحافظی با دنیای مجازی راه حل امنیت گوشی

مدیرعامل شرکت تولید کننده نرم افزاهای امنیتی کاسپرسکی ادعا کرد ویندوز فون امنیت بیشتری در مقایسه با سیستم عامل اندروید و iOS دارد . یوجین کاسپرسکی در کنفرانسی در اسپانیا بر این ادعا تاکید کرد که تولید بدافزار در iOS بسیار سخت است و این مساله ترغیبی برای هکرها و نفوذگران به این سیستم عامل است .

اگر این نفوذ انجام گیرد میلیون ها گوشی آیفون در سراسر جهان آلوده می شوند و با توجه به عدم دسترسی به شرکت های امنیتی ، مشکل حل نخواهد شد و آنتی ویروس به روز شده ای در اختیار کاربران این گوشی ها قرار نخواهد گرفت .

یوجین کاسپرسکی سیستم عامل اندروید را در حد iOS دانست و ویندوز فون را از لحاظ امنیتی برتر شمرد . او گفت 97 درصد کاربران از گذرواژه ها برای امنیت گوشی و تبلت های هوشمند خود استفاده می کنند و هکرها برای شکستن این گذرواژه ها و دسترسی به اطلاعات کاربران تمایل دارند .

کاسپرسکی راه موثری برای آلوده نشدن لپ تاپ و گوشی و تبلت های هوشمند بیان می کند و این راه خداحافظی با دنیای مجازی است .
گفتنی است یوجین کاسپرسکی ؛ مدیرعامل یک شرکت بزرگ امنیتی از یک گوشی سونی اریکسون قدیمی استفاده می کند و برای حفظ امنیت اطلاعاتش رغبتی به گوشی های هوشمند امروزی ندارد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم