امروز:1 اردیبهشت 1403

Swift بهترین زبان برنامه نویسی اپل

اپل زبان برنامه نویسی Swift را تولید کرده ، از آن برای ساخت اپلیکیشن هایش استفاده می کند . برای اینکه برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزار بهتر بتوانند از این زبان برنامه نویسی اپل استفاده کنند ، قرار است آن را به صورت متن باز ارائه کند و با این اقدام اپل توسعه دهندگان نرم افزار به تمام قسمت های این زبان برنامه نویسی دسترسی خواهند داشت.

اپل این زبان برنامه نویسی را بهترین زبان برنامه نویسی می داند و ادعا می کند یکی از بهترین و مطرح ترین زبان های برنامه نویسی و در آینده زبانی فراگیر خواهد شد .
اگر ادعای اپل درست باشد ، در آینده برنامه نویسان زیادی برای کد نویسی نرم افزارهایشان از این زبان استفاده می کنند و آنهایی که با این زبان آشنایی ندارند شروع به یادگیری آن خواهند کرد .
در سال جاری نسخه جدید زبان برنامه نویسی Swift با نام Swift 2 ارائه شده است که با کاهش مدت زمان تفسیر کدها ، پروتکل افزونه ها و بهینه سازی های مختلف ارتقا یافته است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم