امروز:31 فروردین 1403

آپدیت جدید: اینستاگرام 7.5 با امکان آپلود فیلم و عکس مستطیلی

اگر از کاربران اینستاگرام باشید حتما می دانید که شما باید تصاویر مربعی شکل را برای آپلود انتخاب کنید و در بعضی از مواقع همین مربعی شکل بودن تصویر باعث ایجاد مشکل برای تصویر می شود و شما نمی توانید جزئیات بیشتری را نشان دهید. به هر حال اینک گزارش از عرضه ی آپدیت جدیدی برای اینستاگرام منتشر شده است. در این آپدیت شما علاوه بر تصاویر مربعی تصاویر مستطیلی را نیز می توانید انتخاب کنید. با آریامونز همراه باشید.

امکان آپلود عکس در برنامه ی اینستاگرام از سال 2010 شروع شد. از همان ابتدا این برنامه فقط از تصاویر مربعی شکل پشتیبانی می کرد. اینک آپدیت جدید اینستاگرام از پشتیبانی این برنامه از تصاویر مستطیلی نیز خبر می دهد. اینک شکل مربعی در ابتدا برای آیفونن 3.5 اینچی عرضه شد. این برنامه فقط در آیفون وجود داشت و اینک با گسترش یافتن این برنامه بر روی گوشی های جدید این کراپ مربعی نیز در حال کنار گاشته شدن است.

اینک شما در صورتی که بخواهید می توانید تصاویر را به صورت عمودی و یا افقی انتخاب کنید. به این صورت که تصاویر و فیلم ها فقط با چرخاندن گوشی دیده می شوند. شما می توانید برنامه ی جدید اینستاگرام را با ورژن 7.5 از اپ استور و گوگل پلی از هم اکنون دانلود کنید.

Landscape-format

اشتراک گذاری