امروز:10 فروردین 1403

اپلیکیشن انتقال فایل از اپل به اندروید و برعکس

کاربران گوشی های هوشمند همیشه برای انتقال فایل هایشان به سیستم عامل های دیگر مشکل داشتند . البته در این زمینه اپلکیشن هایی ارائه شده است که می توانید در اینترنت جستجو کنید اما هیچ یک از این اپلکیشن ها به خوبی کار نمی کند .

اپل اپلکیشن Move to iOS  را برای انتقال فایل ساخته است .

فرض کنید شما یک گوشی تا تبلت باسیستم عامل اندروید دارید و حالا می خواهید یک آیفون تهیه کنید . برای این منظوری اپلیکیشن Move to iOS را از آپ استور بگیرید و در گوشی آیفون و گوشی اندروید خود نصب کنید و سپس این دو برنامه را به هم وصل کنید و تمام اطلاعات اعم از تصاویر ، فیلم ها ، مخاطبین  ،ایمیل ، آهنگ های رایگان ، پیام ها  ،بوکمارک ها و … را انتقال دهید و اپلیکیشن های مشابه را نیز می توانید نصب کنید .

i-a

اپلکیشن هایی که در اندروید و آیفون مشترک است به صورت یک لیست می باشد که می توانید از اپ استور دانلود کنید . شرکت  اپل این اپلکیشن را یکی از بهترین روش های ممکن در انتقال فایل ها در دو سیستم عامل مختلف اعلام کرده است و تا به حال  این اپلیکیشن مشکلی نداشته است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم