امروز:31 فروردین 1403

سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 ؛ معرفی پخش‌کننده‌ی جدید بلوری با پشتیبانی از 4K

در نمایشگاه CES 2016، سامسونگ نیز به رونمایی از برترین محصولات خود پرداخت و در این میان از پخش‌کننده‌ی بلوری جدید خود با قابلیت پخش فیلم‌های 4K‌ رونمایی کرد . با آریامونز همراه باشید .

جالب است بدانید که عدم وجود محتوای کافی در تلویزیون‌‌های 4K از جمله مهمترین مشکلاتیست که استفاده کننده گان با آن ها روبرو می شوند چرا که حتی با وجود شبکه‌هایی مثل آمازون و نت‌فیلیکس، باز هم مشاهده‌ی تصاویر با این رزولوشن به سرعت اینترنت شما بستگی خواهد داشت. البته با خریداری دیسک‌های بلوری مخصوص این رزولوشن، می توانید از تمام قابلیت های تلویزیون‌‌های 4K لذت ببرید .

 UBD-K8500 سامسونگ یکی از این محصولات پخش‌کننده دیسک‌های بلوری است که با اینکه ضخامت بیشتری نسبت به پخش‌کننده‌های Full HDدارد اما ظاهر زیبای آن جلب توجه می کند . این پخش کننده از HDR‌ نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید تصاویر زیباتر و رنگ‌های شفاف‌تری را در تلویزیون‌هایی که از این تکنولوژی بهره می‌برند، تماشا کنید.

با اینکه برخی از پخش‌ کننده‌های بلوری به بیش از 30 ثانیه زمان برای بارگذاری و نمایش دیسک‌ها احتیاج دارند ، با توجه به آنچه که در بررسی‌های اولیه این پخش‌کننده‌ی جدید بلوری سامسونگ دیده شده ، کیفیت تصاویر و سرعت بالای این پخش‌کننده در بارگذاری دیسک، جالب توجه بوده است.

Web Developer and Design