امروز:31 فروردین 1403

شبکه نسل سوم و چهارم ارتباطی ایرانسل به مترو تهران می آید

شبکه نسل سوم (3G) و شبکه نسل چهارم (4G/LTE) سریع ترین شبکه اینترنت کشور می باشد که از سوی ایرانسل این شبکه های اینترنتی در متروی تهران راه اندازی می شود . با این اقدام ایرانسل از این به بعد مسافران می توانند در ایستگاههای مترو از  اینترنت پرسرعت استفاده کنند .

اکنون ایرانسل ایستگاههای مولوی ، گلبرگ ، حسن آباد و سبلان را به اینترنت 4G ,3G مجهز کرده است و با همکاری ادامه دار با متروی تهران سایر ایستگاه ها نیز با اینترنت پرسرعت پوشش داده خواهند شد .

قبل از این ایرانسل شبکه باند پهن خود را در تعدادی از ایستگاه های متروی شهر مشهد و شیراز پوشش داده بود . اکنون بیشتر از 418 شهر و دهستان و 56 مسیر جاده ای اصلی در 31  استان کشور مجهز به اینترنت شبکه نسل سوم و بیشتر از 90 شهر و دهستان به شبکه نسل چهارم اینترنت ایرانسل مجهز شده اند .

برای استفاده از اینترنت نسل چهارم باید سیم کارت فعلی تان را به سیم کارت نسل چهارم یا یوسیم تغییر دهید و با خرید یوسیم جدید از قابلیت های خدمات نسل چهارم ایرانسل بهره مند شوید . البته باید تنظیمات مربوط را روی گوشی تان انجام دهید . ایرانسل برحسب منطقه تحت پوشش ، نوع سیم کارت و تنظیمات گوشی بسته های اینترنت خود را  ارائه می دهد و تمام مشترکان دائمی ، اعتباری و دیتای ایرانسل می توانند بدون محدودیت در سرعت و فناوری از خدمات نسل سوم و چهارم اینترنت ایرانسل استفاده کنند .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم