امروز:9 فروردین 1403

آیفون 6 اس با فناوری فورس تاچ ضخامت بیشتری نسبت به آیفون 6 دارد

زمان زیادی به معرفی رسمی اسمارت فون های جدید اپل با نام آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس نمانده است . یک شرکت چینی که در زمینه تعمیرات گوشی فعالیت دارد عکس هایی را از اسمبل کردن صفحه نمایش آیفون 6 اس منتشر کرده است . با آریامونز همراه باشید …

تصویر زیر را شرکت GeekBar به نقل از سایت فرانسوی Nowhereelse.fr منتشر کرده که نشان می دهد این گوشی با آیفون 6 تفاوت دارد اما فناوری لمسی فورس تاچ را تایید نمی کند .

2

وب سایت MIC Fadget هم تصاویری از نسخه اولیه آیفون 6 اس منتشر کرده است . این گوشی ظاهری شبیه به آیفون 6 دارد اما یک منبع ادعا می کند که آیفون 6 اس از آیفون 6 ضخیم تر است .در واقع ضخامت این گوشی با آیفون 6 اس پلاس برابر است و نسبت به سری قبلی آیفون 7.1 میلی متر بیشتر شده است .

3

شایعاتی مطرح می شود که گوشی آیفون 6 اس صفحه نمایشی با فناوری فورس تاچ دارد و به همین دلیل از آیفون 6 ضخیم تر است . کاربران معمولی نمی توانند تفاوت بین آیفون 6 اس و آیفون 6 را درک کنند و لوازم جانبی روی هر دو گوشی آیفون 6 کار می کند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم