امروز:31 فروردین 1403

Samsung Galaxy S6 خوب یا بد؟

سامسونگ با عرضه Samsung Galaxy S5  موجب شگفتی همگان را برانگیخت اما در میان خیل عظیم خریداران بودند کسانی که از عیوب این گوشی چشم نپوشیدند و بر این نظر بودند عیوب این گوشی از مزیایی آن بیشتر است. ای بار سامسونگ Samsung Galaxy S6  وارد بازار کرد. اما آیا این گوشی هم منتقد و طرفدار دارد یا تماماً در یک سو قرار دارند؟

Samsung Galaxy S6  تیر مهم شرکت سامسونگ برای  اشبا بازار پرسود و خطرناک تلفن همراه بود. البته سامسونگ همواره ئر ایجاد دستگاه هایی که عیب دستگاه قبلی را نداشته باشد، یک دستگاه  کاملا شیک، مقاوم و کارا که بیشتر معایب وارده به نسل های پیشین را بر طرف  کند.

طرفداران سامسونگ از گلکسی اس 2 به بعد، یعنی برای معرفی گلکسی اس 3 امیدوار بودند طراحی بدنه با کیفیتی را ببیند ااین تنها در حد یک آرزو باقی ماند  تا گلکسی اس6. دلیل واضح است، گلکسی اس 3 فورش فوق العاده ای کرد، گلکسی اس 4 اما کمی خراب و گلکسی اس 5 با بدنه ای پلاستیکی بازار سامسونگ   Samsung Galaxy S را به کلی تغییر داد.

اما این بار سامسونگ امیدوار است تا بتواند از طریق ورود Samsung Galaxy S6  به بازار تمام نقص های دستگاه های قبلی را جبران کند.