امروز:1 اردیبهشت 1403

اکسپریا زد 4 (Xperia Z4) معرفی شد ؛ مشخصات اکسپریا Z4: دوربین 20.7 مگاپیکسلی و پردازنده ی اسنپدراگون 810

اکسپریا Z4 بالاخره با توجه به تمام تصاویر منتشر شده و لو رفته ی قبل و تمام مدارک قبلی مبنی بر آماده بودن این گوشی بالاخره رد سایت سونی قرار گرفت. این گوشی طی مراسم در حال حاضر معرفی نشده است و باید صبر کرد و دید آیا Z4 در مراسمی رونمایی خواهد شد و یا همین مورد به منزله ی معرفی نهایی است؟ با آریامونز همراه باشید.

تصاویر رسمی اکسپریا Z4  را در سایت سونی قرار گرفت. این به این معنی است که سونی Z4 به صورت رسمی معرفی شده است اما احتما آن وجود دارد که در آینده طی مراسمی از ویژگی های این گوشی بیشتر بشنویم. به هر عنوان اکسپریا زد 4 یک گوشی با صفحه نمایش 5.2 اینچی است. در دل این گوشی یک پردازنده ی اسنپدراگون 810 می باشد و رمی ک سونی برای اکسپریا Z4 در نظر گرفته است 3 گیگابایت می باشد.  این گوشی همچنین دارای حافظه ی داخلی 32 گیگابایت می باشد که به راحتی با جایگاه اس دی آن می توانید آن را افزایش دهید. باتری ای که سونی برای این گوشی در نظر گرفته است باتری 2930 میلی آمپر ساعت می باشد که یک باتری خوب برای اکسپریا Z4 از نظر تئوری به حساب می آید.

این گوشی همچنان از گواهی های استاندارد IP5 و IP8  نیز پشتیبانی می کند و ویژگی ضد آب بودن را همچنان از پیشنیان به ارث دارد. بر اساس این استاندارد این گوشی می تواند در عمق یک و نیم متری به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد.

این گوشی در رنگ های سفید، مشکی، مسی و سبز  روانه ی بازار خواهد شد. سونی در سایت خود ضخامت  اکسپریا Z4 را 6.9 میلی متر ذکر کرده است و همچنین وزن آن را 144 گرم ذکر کرده است. با این سایز و وزن ؛نسبت به اکسپریا زد 3  به اندازه ی 8 گرم سبک تر و 0.4 میلی متر باریک تر است.

از جمله مواردی که می توان در اکسپریا زد 4 جدید دانست می توان به قابلیت Cooking Mode در دوربین این گوشی اشاره کرده که از غذاها عکس بهتری را خواهد گرفت.

هنوز زمان عرضه ی اکسپریا زد 4 مشخص نیست.