امروز:9 فروردین 1403

آموزش به اشتراک گذاشتن عکس در اینستاگرام از طریق کامپیوتر

در میان فیس‌بوک، واس‌اپ، وایبر و دیگر رسانه‌های اجتماعی بدون شک بهترین رسانه و معروف‌ترین آن برای ثبت عکس‌های یادگاری و به اشتراک گذاری آن اینستاگرام است. دسترسی به اینستاگرام با تمام امکاناتش به صورت پیش فرض تنها از طریق موبایل و تبلت امکان پذیر است. در این میان سایت‌ها و نرم‌افزارهایی برای ویندوز آماده شده‌اند که کاربران کامپیوتر هم بتوانند از این برنامه استفاده کنند.اما تقریبا نقطه ضعف تمام این نرم‌افزارها این است که امکان آپلود عکس در اینستاگرامرا ندارند. ما در این پست می‌خواهیم شما را کمک کنیم، با آریامونز همراه باشید.

 

گرامبلر (Gramblr) نام نرم‌افزاری است که امکان آپلود تصاویر از کامپیتور بر روی اینستاگرام برای شما فراهم می‌کند. اما برای کار با این نرم‌افزار مراحل زیر را دنبال کنید.

 

۱- از سایت گرامبلر این نرم افزار را دانلود کنید.

۲-نرم‌افزار را بر روی سیستم خود نصب و سپس اجرا کنید.

۳- حال باید نام‌کاربری و پسورد حساب کاربری خود در اینستاگرام را وارد کنید. البته اگر هنوز در اینستاگرام ثبت‌نام نکرده اید ابتدا یک اکانت جدید بسازید و بعد وارد شوید.

 

گرامپلر اینستاگرام

 

۴- در پنجره باز شده عکس موردنظرتان را آپلود کنید.

 

گرامبلر

 

*دقت داشته باشید که عکسی که انتخاب می‌کنید کاملا مربع باشد.

 

۵-در این پنجره متنی که می‌خواهید در زیر عکس شما نوشته شود و هشتگ‌های خودتان را وارد کنید.

 

3

 

۶- کار تمام است و عکس در پروفایل شما قرار گرفته است.

 

با استفاده از این نرم‌افزارمی‌توانید عکستان را در رسانه‌های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارید که برای این کار می‌توانید از تصویر زیر استفاده کنید.

 

4

 

– Direct Link: در این قسمت آدرس لینک مستقیم عکس قرار دارد.

– Web Link: در این قسمت آدرس لینک عکس در اینستاگرام قرار دارد.

– HTML Code: در این قسمت آدرس لینک عکس به صورت HTML قرار دارد.

– Forum BBC Code: در این قسمت آدرس لینک عکس به صورت کد قرار دارد. از این کد در فروم‌ها استفاده می‌شود.

 

البته ناگفته نماند که شما با گرامبلر تنها قادر خواهید بود که عکستان را آپلود کنید و توانایی مشاهده و یا ویرایش آن را ندارید.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.