امروز:9 فروردین 1403

جمع بندی مشخصات آیفون 6 اس:فورس تاچ، رم 2 گیگ و دوربین 12 مگاپیکسل

آیفون 6 اس و آی‌فون 6 اس پلاس تا پایان تابستان یا اوایل مهر به احتمال بسیار زیاد معرفی می شود اما امکانات و مشخصات آن چیست؟ ما در این مقاله جمع بندی کاملی از محصول جدید اپل یعنی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس خواهیم داشت. با آریامونز همراه باشید.

خب ابتدایی ترین و مهمترین مشخصه ی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس حتما امکان فورس تاچ خواهد بود. این امکان به صورتی است که آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس میزان فشار بر روی صفحه را اندازه گیری خواهد کرد. با این ویژگی به گوشی آیفون برنامه های زیادی را می توان اضافه نمود. یکی از مهمترین برنامه هایی که می تواند اضافه شود برنامه ی طراحی می باشد. به این صورت که آیفون میزان فشار دست شما را حس کرده و با توجه به آن رنگ ها را بر روی نمایشگر کشیده و می توان نقاشی های بسیار زیبایی را به وجود آورد.

یکی از ویژگی های مهم دیگر آیفون دوربین آن خواهد بود. دوربین آیفون 6 اس به احتمال بسیار زیاد یک دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد بود و ممکن است به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شود اما یک احتمال دیگر این است که همانند گذشته فقط آی‌فون 6 پلاس لرزشگیر اپتیکال را داشته باشید.

ویزگی دیگری که بسیار بر آن در این مدت تاکید شده است رم آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس می باشد. رم این گوشی به احتمال بسیار زیاد یک رم 2 گیگابایتی خواهد بود.

در مورد طراحی آی‌فون 6 اس نیز باید بدانید که همانند گذشته که سری اس آیفون در طراحی تغییری به خود نمی دید در آیفون 6 اس نیز این مورد تغییر نخواهد کرد و مانند گذشته خواهد بود.