امروز:10 فروردین 1403

آپشن سختی به بازی sifu اضافه خواهد شد

Sifu یک موفقیت تجاری برای Sloclap بوده است، اما توسعه‌دهنده روی موفقیت‌های خود متکی نیست. این استودیو نقشه راهی از به‌روزرسانی‌ها را برای ضرب و شتم بسیار سخت منتشر کرده است که شامل اضافه شدن قریب‌الوقوع حالت‌های دشواری است.

از 3 می، می‌توانید از بین گزینه‌های دشواری دانش‌آموز، شاگرد و استاد انتخاب کنید، که می‌تواند به افراد بیشتری کمک کند تا بازی را تمام کنند و به بازیکنان بازگشته تجربه چالش‌برانگیزتری بدهد. Sloclap همچنین هفته آینده یک گزینه آموزشی پیشرفته و ویژگی های انتخاب لباس اضافه خواهد کرد.

Check out our free content update roadmap for #Sifu! At this stage, four major updates are planned – the first one will be available next Tuesday, May 3rd, along with our physical edition! 🔥🔥 #SifuGame pic.twitter.com/8UBEWwJKS4— SifuGame (@SifuGame) April 26, 2022

در طول تابستان، Sifu یک سیستم امتیازدهی پیشرفته و همچنین تعدادی لباس بیشتر و اصلاح‌کننده‌های جذاب بازی دریافت می‌کند. اینها شامل گزینه یک نقطه سلامتی (موفق باشید با آن)، دشمنان قوی تر، راهی برای باز کردن تمام مهارت ها و حالت زمان گلوله است.

لباس‌ها و اصلاح‌کننده‌های بیشتری در بقیه سال اضافه می‌شود، همچنین یک ویرایشگر پخش مجدد در پاییز و یک حالت کاملاً جدید عرصه در زمستان اضافه می‌شود. همه اینها به روز رسانی رایگان خواهند بود.

Sifu در ماه فوریه برای پلی استیشن 4، PS5 و رایانه شخصی عرضه شد. اگرچه چند روز قبل از حلقه فاتح الدن برای اولین بار عرضه شد، اما همچنان در عرض سه هفته یک میلیون نسخه قابل احترام فروخت.

اشتراک گذاری