امروز:1 اردیبهشت 1403

تماشا کنید: ویدئوی معرفی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس در ایران

سامسونگ حدود دو هفته ی پیش از گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس خود در مراسمی در نیویورک و با نام unpacked معرفی کرد. کمپانی های بزرگ برای مراسم رونمایی از محصولات جدید خود تلاش های زیادی را انجام می دهند. از روش معرفی نوین گرفته و همچنین مقایسه با گوشی های دیگر بازار. سامسونگ بعد از معرفی این گوشی های گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس در نیویورک اینک این دو گوشی را در ایران معرفی کرده است. ما در این مطلب چند ویدئو از این مراسم و نحوه معرفی این دو پرچم دار را آماده کرده ایم. با آریامونز همراه باشید.

MANI4796

مراسم معرفی پرچم داران جدید سامسونگ، گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. در این مراسم ابتدا مدیر عامل دفتر کره ی سامسونگ در مورد این گوشی سخنرانی کرد. آقای دوک پارک در مورد این گوشی گفت :

ما به سرعت در حال پیشروی هستیم و با پرچم‌دارهای جدید خود، نبض بازار گوشی‌های هوشمند دنیا را همچون گذشته در دست خواهیم داشت. سامسونگ در سال 2011 موفق به ثبت رکورد تولید 300 میلیون دستگاه تلفن‌همراه شد و یک سال بعد، رهبری بازار تلفن همراه را با بیشترین سهم از بازار جهان، از آن خود کرد. در سال 2014 نیز توانستیم عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات پوشیدنی دنیا را به خود اختصاص دهیم.

وی در ادامه گفت:

گروه محصولات موبایل سامسونگ هم‌زمان با ورود به سایر کشورهای جهان، وارد بازار ایران شد و در این مدت توانست به خوبی جایگاه خود را میان طرفداران دستگاه‌های موبایل پیدا کند؛‎ به طوری که از چند سال اخیر تاکنون، رهبری بازار موبایل ایران را عهده‌دار است. همچنین طبق تحقیقات بازار انجام شده، در دو سال گذشته، گوشی سامسونگ انتخاب اول ایرانی‌ها برای خرید گزارش شده است.

MANI4696

در ادامه مدیر ارشد موبایل سامسونگ در ایران ،علی جعفریه،در مورد این محصول ومحصولات سامسونگ سخن گفت:

ما در سامسونگ یک اصل ساده داریم؛ اینکه به بازار گوش بسپاریم. ما به نیازهای بازار گوش می‌دهیم، جزئیات را تحلیل می‌کنیم و سپس به کمک تیم بزرگی از مهندسان، طراحان، مدیران و بر اساس نتایجی که از بازار به دست آورده‌ایم، محصولی جدید تولید می‌کنیم.

در ادامه مدیر ارشد سامسونگ در ایران گفت:

کاربرهای پرچم‌داران سامسونگ به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند؛ کاربران روزمره که با گوشی‌هایشان عکس می‌گیرند، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و بازی می‌کنند و دسته دوم کاربرانی حرفه‌ای که گوشی در واقع دستیار آن‌ها محسوب می‌شود و با آن در جلسات یادداشت برمی‌دارند و ایمیل‌هایشان را چک می‌کنند. سامسونگ برای کاربران روزمره گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس و برای کاربران حرفه‌ای گوشی گلکسی نوت 5 را معرفی کرده است.

سامسونگ در ایران جایگاه بسیار مناسبی در بین پرچمداران دیگر دارد و این جایگاه را هر روز بهتر از قبل می کند و از سایر رقبا فاصله می گیرد.

 

ویدئو شروع مراسم معرفی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس:

ویدئوی ادامه ی معرفی گلگسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس:

ویدئو معرفی کیبرد مجازی سامسونگ برای گلکسی نوت 5:

ویدئو های کامل تر اضافه خواهد شد.