امروز:6 اردیبهشت 1403

مونز استریم :نمایش قدرت دوربین گوشی G4 ال جی با اتصال به پهپاد

 

شرکت ال جی با ثبت ویدئوهایی قبل از عرضه اسمارت فون G4 توانایی دوربین آن را به نمایش گذاشته است . حالا با عرضه این گوشی ، شرکت ال جی ویدئوی جدیدی منتشر کرده تا قدرت دوربین و ثبت ویدئو توسط آن را نمایش دهد . با آریامونز همراه باشید …

ال جی برای این که قابلیت ثبت ویدئو را توسط گوشی نشان دهد ، ویدئویی با استفاده از پهپاد منتشر کرده است . در این ویدئو یک گوشی ال جی G4 به پهپاد وصل شده و با گوشی ویدئوهایی با روشنایی های مختلف گرفته می شود .

برای دوربین این گوشی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی 1/2.6 درجه استفاده شده است . در ویدئوی زیر می توانید قابلیت لرزش گیر اپتیکال این گوشی را نظاره کنید .

این اسمارت فون پرچمدار جذابیت زیادی در بین کاربران ایجاد کرده است و دوربین بسیار خوبی دارد اما در ویدئو گاهی به خاطر نصب گوشی روی پهپاد لغزش هایی مشاهده می شود که البته این لغزش ها به خاطر وجود پهپاد می باشد که دائما در حال حرکت و لرزش است .

نظر شما درباره قدرت دوربین G4 چیست ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم