امروز:28 فروردین 1403

ساخت اکانت اوت لوک (کاملا تصویری)

ساخت اکانت اوت لوک (کاملا تصویری) 3

اکثر ما دنیای ایمیل را با یاهو و گوگل می شناسیم اما همین یک سال پیش مایکروسافت یک سیستم جدید به نام اوت لوک معرفی کرد که از خیلی جهات برتر از سیستم های ایمیلی دیگر است. ما در اینجا نمی خواهیم برتری های این سیستم و مقایسه آن با دو سیستم معروف دیگر بپردازیم. هدف ما در اینجا آموزش ایجاد یک حساب اوت لوک می باشد که می تواند همه بالاخص برای کاربران ویندوز فون و ویندوز 8 بسیار مفید باشد.

 

برای شروع کار به یکی از دو آدرس زیر مراجعه کنید.

WwW.Live.Com

WwW.OutLook.Com

 

بقیه کار را به صورت کاملا تصویری پیگیری کنید(برای مشاهده عکس ها در اندازه واقعی بر روی آن ها کلیک کنید).

وقتی وارد آدرس های بالا شدید صفحه ای مشابه صفحه ی زیر را خواهید دید که باید بر روی قسمتی که با فلاش قرمز رنگ مشخص شده کلیک کنید.

 

137607683960271

 

پس از کلیک بر روی لینک مشخص شده صفحه ای مشابه صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که فید های آن را بر اساس اطلاعات خواسته شده که در تصویر نشان داده شده اند پر کنید ( دقت داشته باشید که این صفحه بعد از نوشتن این مطلب ممکن است توسط خود مایکروسافت تغییر کند ولی کلیات به همین منوال است).

 

اوت لوک

 

پس از اینکه فیدها را با دقت تمام کامل کردید بر روی دکمه آبی رنگ (Create account) پایین صفحه کلیک کنید که اگر تمام فیدها را بدون اشتباه پر کرده باشید پیغامی مبنی بر ایجاد موفقیت آمیز حساب دریافت خواهید کرد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.