امروز:10 فروردین 1403

مشکل بلاک شدن در تلگرام و ارسال نشدن پیام در تلگرام و حل آن

یکی از امکانات تلگرام برای راحتی کاربران کنترل پیام ها ارسال شده است. به این گونه که شما در صورتی که به مشترکینی که شماره ی شما را ذخیره دارند پیام بدهید هیچ مشکل و اخطاری برای تلگرام به وجود نمی آورد اما در صورتی که به کاربران زیادی پیام ارسال کنید که شماره ی شما را دخیره نداشته باشند بعد از مدتی تلگرام شما را بلاک کرده و شما نمی توانید پیام ارسال کنید. اینک ما در این مقاله به حل این مشکل می پردازیم. با آریامونز همراه باشید.

طبق گفته ی تلگرام هنگامی که کاربران پیام ناخواسته ای پشت سرهم به افراد ناشناس ارسال کند،ما محدودیت هایی را اعمال میکنیم،حساب گزارش شده فقط میتواند به افرادی پیام ارسال کند که شماره ی او را به عنوان مخاطب در گوشی ذخیره کرده باشد.

این بدان معنیست که اگر شما تصادفاً با افرادی که نمیشناسید ارتباط برقرار کنید و پیامی برایش ارسال کنید ممکن است توانایی انجام دادنش را در آینده از دست بدهید.
همانگونه که متوجه شدید دلیل این مشکل این است که حساب شما به عنوان مزاحم به تلگرام گزارش شده است.در واقع شما به فردی پیام ارسال کردید که شما را نشناخته و یا به هر دلیل دیگر شما را به عنوان مزاحم گزارش داده است.

اگر فکر میکنید این محدودیت به اشتباه برای حساب شما اعمال شده لطفاً برای ما پیامی به آدرس ایمیل spam@telegram.org ارسال کنید – فراموش نکنید که عنوان پیام را SPAM ذکر کنید

همچنین در صورتی که فقط یک هفته صبر کنید این بلاک رفع می شود.

طبق گفته تلگرام برای این مشکل شما باید شماره موبایل مسدود شده خود را با کد بین الملی یعنی +۹۸ با موضوع SPAM در قسمت موضوع ایمیل به ادرس ایمیل spam@telegram.org ارسال نمایید

نمونه ایمیل:

Screenshot-6711

شما می توانید آرشیو آموزش های تلگرام را در این مطلب مشاهده کنید.