امروز:1 اردیبهشت 1403

با کیس اپل باتری آیفون 6 اس را تا 25 ساعت شارژ نگه دارید

از آنجایی که شارژدهی باتری آیفون‌های اپل مناسب نیست این کمپانی جهت جلب رضایت مشتریان کیس جدیدی مجهز به باتری اضافی برای آیفون 6 اس به نام Smat Battery Case ارائه کرد . قبل از معرفی این کیس جدید اپل ، سایر سازندگان لوازم جانبی کیس‌های دارای باتری را ارائه می کردند ، اما اکنون اپل کیس جدیدی مجهز به باتری اضافی برای آیفون 6 اس معرفی کرده که می تواند شارژدهی باتری را تا 18 ساعت استفاده از اینترنت همراه نسل چهارم، 20 ساعت تماشای ویدیو و 25 ساعت برقراری تماس تلفنی افزایش دهد .

smart_battery_case_3f6a7

تفاوت کیس جدید اپل با سایر کیس های موجود در بازار آن است که همانطور که در عکس‌های منتشر شده از این محصول مشاهده می کنید کیس مورد نظر برخلاف کیس‌های موجود در بازار یک تکه بوده و گوشی همانند کیس‌های عادی درون آن قرار می‌گیرد. همچنین در هنگام استفاده از این کیس وضعیت هوشمند باتری بر روی صفحه نمایش ظاهر شده و در لاک اسکرین نیز می‌توان آن را دید که این ویژگی در کیس‌های سایر سازندگان وجود ندارد.

Smat Battery Case در دو رنگ سفید و خاکستری با پوشش داخلی میکرو فایبر و پوشش خارجی سیلیکون ارائه شده و شباهت زیادی به کیس‌های رسمی اپل برای آیفون‌ها دارد و با پورت لایتنینگ موجود در جعبه‌ی گوشی شارژ می شود و نیاز به کابل اضافه ندارد . قیمت این کیس 99 دلار می باشد .

Web Developer and Design