امروز:10 فروردین 1403

ویژگی لایو فوتو آیفون 6 اس حجم تصاویر را دو برابر حالت عادی می کند

دوربین آیفون 6 اس نسبت به آیفون 6 دارای جهش بوده است و یکی از مهمترین تفاوت های آیفون 6 اس با آیفون 6 را می توان همین دوربین دانست. اپل در آیفون 6 اس از یک دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است که قدرت عکاسی و فیلم برداری این پرچم دار بسیار بهتر از قبل شود. علاوه بر این ویژگی سخت افزاری اپل یک ویژگی دیگر در دوربین آیفون 6 اس علاوه بر فیلم برداری 4K قرار داده است. این وژگی لایو فوتو می باشد. این ویژگی به صورتی است که شما با انتخاب آن چند ثانیه قبل از عکس و چند ثانیه بعد از عکس در عکس گنجانده می شود و با فشار محکم بر روی عکس گرفته شده آن عکس لحظات نشان داده می شود. اما بررسی ها انجام شده میزان حجم این تصویر را بیش از انتظار ارزیابی کرده است. با آریامونز همراه باشید.

در صورتی که ویژگی لایو فوتو را انتخاب کنید باعث افزایش حچم تصویر شما تا دو برابر می شود. البته باید بدانید که تصاویر عادل آیفون 6 اس به دلیل داشتن پیکسل های بیشتر حچمی تا 50 درصد بیشتر را نسبت به آیفون 6 دارا می باشند.

علاوه بر این ویژگی، فیلم برداری 4K نیز حجم زیادی را اشغال خواهد کرد و در صورتی که قصد خرید آیفون 6 اس هستید از خرید نسخه ی 16 گیگابایت اجتناب کنید.