امروز:10 فروردین 1403

سونی ممکن است گوشی اکسپریا زد 5 آلترا را با اسنپدراگون 820 معرفی کند

سونی در مراسم IFA 2015 خود از گوشی های اکسپریا زد 5، اکسپریا زد 5 پریمیوم و اکسپریا زد 5 کامپکت را معرفی کرد. این سه گوشی تماما از پردازنده ی اسنپدراگون 810 در دل خود بهره می برند. البته همانطور که قبل از رونمایی این دستگاه گفته شد در صورتی که کوآلکام از پردازنده ی اسنپدراگون 820 رونمایی کند سونی این پردازنده را بر روی گوشی های جدید خود قرار خواهد داد. اما تا ان زمان به صورت عملی اسنپدراگون 820 معرفی نشد و به همین دلیل سونی از پردازنده ی اسنپدراگون 810 بر روی گوشی خود استفاده کرده است. اینک گزارش ها خبر از معرفی گوشی جدیدی به نام اکسپریا زد 5 آلترا با پردازنده ی اسنپدراگون 820 می دهد. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش ها رسیده اکسپریا زد 5 عضو چهارم خانواده ی اکسپریا زد 5 می باشد که این گوشی صفحه نمایشی در خورد آلترا خواهد داشت. این گوشی به یک صفحه نمایش 6.44 اینچی مجهز خواهد بود و بر اساس گزارش ها این نمایشگر یک نمایشگر 4k خواهد بود. دوربین این گوشی نیز همانند  اکسپریا زد یک دوربین 23 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین از مشخصات دیگری که می توان برای این گوشی نام برد باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می باشد. همچنین این گوشی هم قطعا از یک سنسور اثر انگشت در کنار دستگاه و بر روی دکمه ی پاور بهره خواهد برد.

از درگر ویژگی هایی که برای این گوشی مد نظر گرفته شده است استفاده از رم 4 گیگابایت در کنار پردازنده ی اسنپدراگون 820 می باشد. بر اساس خبر های منتشر شده زمان معرفی این گوشی در اسفند ماه و همزمان با کنفرانس MWC2016 خواهد بود. باید دید که آیا سونی به جای چند پرچم داری قرار است یک پرچم دار را در مدل های مختلف عرضه کند یا خیر. با آریامونز همراه باشید.