امروز:1 اردیبهشت 1403

اپل دعوتنامه ی مراسم معرفی آیفون 6اس را ارسال کرد

تا به امروز خبر ها حاکی از این بود که آیفون جدید در ٩ سپتامبر معرفی خواهد شد. ولی هیچ تایید رسمی ای از این زمان انجام نگرفته بود. اینک اپل دعوتنامه مراسم معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس خود را ارسال کرده است. بر این اساس باید منتظر معرفی ایفون جدید در ١٨ شهریور باشیم با اریامونز هنراه باشید.

بر اساس گزارش سایت cnet دعوتنامه مراسم معرفی آیفون ۶ اس اپل برای این سایت ارسال شده است. بر این اساس باید منتظر معرفی این گوشی در ١٨ شهریور دقیقا ١ سال بعد از معرفی ایفون ۶ باشیم.

ایفون ۶ و ایفون ۶ پلاس پر فروش ترین ایفون های اپل تا به خال بوده اند. دلیل ان نیز بزرگ شدن صفحه نمایش این گوشی ها می باشد. سال گذشته اپل سرویس اپل پی را معرفی کرد و در مراسم ایش رو نمی توان انتظار معرفی سرویس حدیدی را داشت. اما باید منتظر سه نوع گوشی و اپل تی وی باشیم. گوشی های آیفون 6 اس ، آیفون 6 اس پلاس و گوشی آیفون 6c گوشی هایی هستند که ما انتظار معرفی آن ها را داریم.

در کنار این گوشی ها اپل ممکن است از تلوزیون جدید اپل تی وی نیز معرفی شود. همچنین نسل جدید آیپد اپل نیز ممکن است رو نمایی شود.

مراسم ساعت 10 صبح به وقت محلی سان فرانسیسکو در سالن Bill Graham Civic برگزار خواهد شد. در مورد این سالن می توانید مطالب بیشتری را در این مطلب بخوانید.با آریامونز همراه باشید.