امروز:5 اردیبهشت 1403

سامسونگ نیز همچون اچ تی سی از تبلیغات در گوشی های خود استفاده می کند

چندی پیش در گوشی های اچ تی سی شاهد تبلیغات جانبی بودیم. به این صورت که کاربر با کشیدن منو بالای اندروید به پایین با تبلیغی رو به رو می شد.این تبلیغات حرف و حدیث های بسیاری را به دنبال داشت به گونه ای که این کار نقض حریم شخصی شمرده شد. اما در جدیدترین اطلاعات به نظر می رسد که این فقط به اچ تی سی مربوط نمی شود و سامسونگ نیز تبلیغاتی در گوشی خود در المان انجام داده است. با آریامونز همراه باشید.

یکی از مواردی که باید شرکت ها به ان احترام بگذارند خواست کاربران و رضایت انهاست. دلیل این کار هم ان است که کاربران سرمایه های اصلی کمپانی های مختلف هستند . اما به نظر دو کمپانی اچ تی سی و سامسونگ این مرز را کنار گذاشته اند. اما اگر این شرکت ها یک همچنین تبلیغاتی را انجام می دهند چرا در گذشته فاش نشده بود.

 

کمپانی های اچ تی سی و سامسونگ این قابلیت را برای گوشی های خود قرار داده اند که هر زمان که قصدتبلیغات را داشتند بتوامند به راحتی بر روی گوشی مخاطب تبلیغ انجام دهند. اما باید گفت که استراتژی سامسونگ کمی بهتر از اچ تی سی بوده است. سامسونگ در جدیدترین اطلاعات گلکسی اس ۶ اج پلاس خود را در گوشی هایی در المان تبلیغ کرده بود اما اچ تی سی تبلیغات را به عنوان بخشی از درامد خود به حساب اورده است.


به هر عنوان هر دو تبلیغ کاری در تقابل با رضایت مشتریان خواهد یود و امیدواریم که این موارد در اینده تکرار نشود.