امروز:10 فروردین 1403

مشخصات کامل گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج+ فاش شد

امروز تصاویری از مشخصات گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج+ منتشر شد. این تصاویر شایعات پیشین پیرامون این دو گوشی را تایید می کنند. این دو گوشی بر اساس شایعات قرار بود با پردازنده ی گلکسی اس 6 یعنی اگزینوس 7420 معرفی شوند و بر اساس این اطلاعات و تصاویر جدید این مساله دوباره تایید می شود و نباید منتظر استفاده از یک پردازنده ی بهتر باشیم. در بعضی از اطلاعات فاش شده به نظر می رسید که سامسونگ از یک پردازنده ی اگزینوس 7422 استفاده کند اما این مورد به نظر رد شده می آید. با آریامونز همراه باشید.

دو گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج+ بر اساس این دو تصویر بسیار شبیه هم هستند. این دو گوشی از نظر داخلی تفاوت زیادی با هم ندارند ولی از نظر ظاهر با هم متفاوت می باشد. گلکسی اس 6 اج + با لبه ها خمیده معرفی خواهد شد. تفاوت دیگر نیز در قلم استایلوس می باشد که گلکسی نوت 5 به ان مجهز خواهد بود.

بر اساس تصاویر منتشر شده گلکسی نوت 5 با رم 4 گیگ و به همراه صفحه نمایش 5.7 اینچی معرفی خواهد شد. در این تصاویر شماره سریال گلکسی نوت 5 به صورت SM-N9200 می باشد. پردازنده ی گرافیکی گلکسی نوت 5 ، mali-T760 می باشد.

gsmarena_002

 

گلکسی اس 6 اج+ نیز دارای مشخصات مشابهی است و تراکم پیکسلی این گوشی 543 خواهد بود. همچنین شماره سریال این گوشیSM-G9280 می باشد. نمایشگر این گوشی نیز با کیفت 2K خواهد بود.

gsmarena_003

دوربین این دو گوشی نیز همانند هم بوده و به دوربین اصلی 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل مجهز خواهند بود.

این دو گوشی در تاریخ 22 مرداد در مراسم ویژه ی سامسونگ که امروز تصاویر تبلیغاتی آن ها متشر شد معرفی می شوند.