امروز:30 فروردین 1403

شرکت شیائومی تبلتی با سیستم عامل ویندوز 10 عرضه خواهد کرد

یکی از تحلیل گران که اسمارت فون های چینی را تحلیل می کند ، می گوید شرکت چینی شیائومی به زودی تبلتی با سیستم عامل ویندوز 10 تولید و عرضه خواهد کرد .

تبلت ها در حال حاضر بازار خوبی ندارند و در حال نزول هستند به همین خاطر شیائومی مدتی است که تبلت جدیدی تولید نکرده است اما شایعات نشان می دهد که قرار است موضع خود را تغییر دهد و تبلت جدیدی را به بازار عرضه کند . با آریامونز همراه باشید ..

شیائومی در سال 2014 آخرین تبلت خود را با نام Mi Pad عرضه کرد . Lei Jun ، مدیرعامل شرکت شیائومی در ماه می 2015  در پاسخ به شایعاتی که درباره عدم تولید تبلت جدید توسط این شرکت منتشر شده بود ، پاسخ داد . او در شبکه اجتماعی Weibo گفت این شایعات صحت ندارد و حوزه فعالیت شرکت در زمینه تولید تبلت حفظ خواهد شد اما از برنامه خاصی در آینده حرف نزد .

این تحلیل گر چینی در شایعات خود بیان کرد تبلت شرکت شیائومی در سه ماهه سوم 2015 به بازار عرضه می شود و تا قبل از پایان ماه سپتامبر معرفی خواهد شد . نسخه جدید رابط کاربری MIUI قرار است تا 16 آگوست رونمایی شود و برخی منابع می گویند شاید در این تاریخ از تبلت ویندوزی شیائومی نیز خبری منتشر شود . البته رابط کاربری توسعه یافته شیائومی برای پلتفرم موبایلی گوگل است و  در جریان معرفی آن صحبت کردن درباره تبلتی با پلتفرم مایکروسافت زیاد جالب نیست .

باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی چه برنامه ای برای سفارشی سازی این تبلت ویندوزی خواهد داشت . زیرا این شرکت دیوایس های اندرویدی را از طریق رابط کاربری سفارش سازی می کند اما درباره ویندوز این کارممکن نیست و شیائومی با محدودیت مواجه خواهد شد . باید ببینیم این شرکت چه راهکاری را برای معرفی و سفارشی سازی تبلت ویندوزی به کار می گیرد .

درباره نمایشگر به کار گرفته در این تبلت نیز ابهام وجود دارد . به نظر شما شیائومی نمایشگر کمتر یا بیشتر از 8 اینچ برای این تبلت ویندوزی در نظر می گیرد ؟ باید منتظر بمانیم تا جواب تمام سوالات مان را دریافت کنیم .

سوال مطرح می شود که  این تبلت شیائومی با ویندوز 10 چه بازخوردی خواهد داشت و با چه صفحه نمایشی عرضه می شود ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم