امروز:10 فروردین 1403

شبکه‌ی Google Fiber برای خانواده‌های کم‌درآمد رایگان خواهد شد

با اینکه شبکه ی Google Fiber پرسرعت ترین اینترنت را ارائه نمی کند اما قیمتی بسیار پایین دارد که این امر باعث شده تا کاربرانی که توان پرداخت هزینه های گزاف برای پرداخت اینترنت ندارند، بتوانند از این سرویس ارزان قیمت استفاده کنند. اکنون نیز کمپانی گوگل قصد دارد این سرویس را به طور رایگان برای آن دسته از افرادی که توانایی مالی ضعیفی دارند، ارائه دهد.

این کمپانی رسما اعلام کرده که این سرویس در شهرهای Atlanta, Durham, Nashville و Kansas City فعال می باشد و خانواده های زیادی می توانند از آن استفاده کنند.

طبق آماری که گوگل از این شهر های به دست آورده است، حدودا 26 درصد از جمعیت این شهرها را کسانی تشکیل می دهند که از این سرویس بی بهره مانده اند و اکثر خانوارهای دیگر حقوق سالیانه آنها از 30 هزار دلار نیز کمتر بوده که این امر سبب شد تا ما اینترنت را به خانه ی آن ها بیاوریم ولی اینبار با استفاده از فیبر نوری مجهز به اینترنت پرسرعت این کار را می کنیم. از هم اکنون نیز حدود 90 درصد این خانوار ها ثبت نام کرده اند که با این حساب یعنی قشر کم در آمد نیز می توانند به این شبکه دست یابند.

حرکت این کمپانی بسیار قابل تحسین می باشد زیرا که با این روش هم میتوانند اینترنت را به همه ی کاربران ارائه دهند و هم اینکه قشر ضعیف تر را مورد حمایت قرار داده و آن ها را از اینترنت پرسرعت Google Fiber بهره مند سازد.

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.