امروز:9 فروردین 1403

مرورگر Microsoft Edge نسبت به گوگل کروم 112 درصد سریع تر می باشد

طبق گزارشاتی که از کمپانی StatCounter منتشر شده است، مرورگر بسیار محبوب کمپانی گوگل Google Chrome که همیشه حرف اول را در کیفیت جستجو گرهای مطرح دنیا می زد ،اکنون با ورود مرورگر جدید مایکروسافت به نام edge که قرار است به همراه ویندوز 10 ارائه شود ؛ به چالش کشیده خواهد شد.

در این رابطه آقای گِیب آل پستی در وبلاگ شرکت مایکروسافت منتشر کرده اند و عملکرد مرورگر مایکروسافت را مورد ارزیابی قرار داده اند.

طبق بررسی و مقایسه ای که با Google Chrome به عمل انجامیده است، مشخص شده است که مرورگر edge به نسبت خیلی بهتر از کروم عمل کرده است. از همه جالب تر اینکه این بررسی ها توسط بنچمارک های ساخته شده ی گوگل و اپل صورت گرفته اند و همچنین در وب‌کیت سان‌اسپایدر نیز مورد بررسی قرار گرفته است این وب کیت نیز در شرکت اپل ساخته شده است.

بر اساس آماری که توسط وب‌کیت سان‌اسپایدر منتشر شده است، این مرورگر در مقایسه با Chrome حدود 112 درصد پر سرعت تر بوده است. در سایر بنچمارک ها هم این مرورگر آمار بالاتری را به ثبت رسانده است که باز هم برتری خود را نسبت به گوگل کروم نشان داده است.

همچنین آقای گِیب آل در ادامه افزودند:

ما از این آمار خوشحال کننده بسیار راضی هستیم و امیدواریم که کاربران ویندوز 10 نیز از این مرورگر پرسرعت با ویژگی های منحصر بفرد نهایت لذت را ببرند.

اگر این اخبار صحت درستی داشته باشند، این مرورگر توانایی این را دارد که به بهترین مرورگر این ویندوز تبدیل شود و کاربران زیادی را به سمت سیستم عامل جدید مایکروسافت جذب کند.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.