امروز:10 فروردین 1403

نرم افزارهای آفیس 2016 برای سیستم عامل مک عرضه می شود

سال های زیادی است که شرکت مایکروسافت از نرم افزارهای مک پشتیبانی نمی کند و در سال 2011 آخرین سرویس آفیس را برای سیستم عامل مک عرضه کرد و تا امروز هیچ کاری انجام نداده است . امسال مایکروسافت می خواهد سری جدید نرم افزارهای مایکروسافت را عرضه کند و عرضه آن قطعی  است . با آریامونز همراه باشید …

ماه مارس امسال ، مایکروسافت نسخه آزمایش آفیس 2016 را برای کاربران خاص عرضه کرد و برنامه outlook آفیس را برای همه کاربران ارائه داد  و حالا چند ماه گذشته و این شرکت آفیس 2016 را برای سیستم عامل مک بعد از 5 سال غیبت عرضه کرد . این آفیس جدید عملکرد بهتری نسبت به قبل دارد .

آفیس 2016 دارای برنامه های ورد ، اکسل و پاورپوینت می باشد و با نمایشگر رتینا سازگار است .  نرم افزارهای آفیس 2016 با زبان طراحی Os X Yosemite نوشته شده که بسیار لذت بخش است . این آفیس با سرویس ابری نیز کار می کند .

نسخه آفیس 2016 بسیار شبیه به ورژن iOS است و بین این دو هماهنگی وجود دارد . این نرم افزارها از ژست های حرکتی نیز پشتیبانی می کند و با نمایشگر رتینا مک بوک سازگار است . برای ورد ، اکسل و پاورپوینت 2016 قالب  های گرافیکی جدیدی ارائه شده است و پشتیبانی کامل از سرویس ابری دارد . می توانید پروژه هایی که با استفاده از نرم افزارهای آفیس 2016 ساخته اید در گوشی آیفون تان نمایش دهید .

نسخه قبلی آفیس به طور مرتب آپدیت نمی شد اما در آفیس 2016 هر سه ماه یکبار به روز رسانی انجام خواهد شد تا باگ های آن برطرف شود و بدون مشکل در اختیار کاربران مک قرار گیرد و قابلیت های جدیدی نیز به آن اضافه شود.

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم