امروز:4 اردیبهشت 1403

امشب منتظر عرضه‌ی iOS 8.4 برای محصولات اپل باشید

اگر شما نیز منتظر نسخه جدید iOS و مخصوصا نیز Apple Music می باشید، خبری جدید مبنی بر اینکه ساعت 8 امشب قرار است، سیستم عامل iOS 8.4 قرار است وارد سیستم های شما شود. البته همیشه کمپانی اپل در ساعت 10 شب محصولاتش ،ازجمله سیستم عامل هایش را عرضه می کرد. اما به دلیل راه اندازی پایگاه رادیویی خود، توانسته زود دست به عرضه محصولش بزند و ما امشب شاهد رونمایی از سیستم عامل جدیدش به طور رسمی از سوی این کمپانی خواهیم بود.

این پایگاه رادیویی ، فعالیت خود را از امشب به صورت رسمی از سر می گیرد و به صورت شبانه روزی در تمام روز های هفته در دسترس قرار می گیرد. از DJ های مشهوری همچون Ebro Darden و Zane Lowe و… استفاده خواهد کرد. راه اندازی این سرویس، یک حرکت هوشمندانه از جانب کمپانی اپل بشمار می آید که می تواند علاقمندان زیادی را به سمت خود بکشاند.

سایت 9to5Mac  اطلاعاتی مبنی براینکه یکی از از معاونین ارشد اپل در این باره صحبت کرده است، در توییتر خود ثبت کرده اند؛ ایشان می گویند که سرویس هایی همچون Apple Musi و iTuneS آماده سرویس دهی می باشند و هماهنگی های لازم صورت گرفته است. و حدود 25هزار قطعه موسیقی در دسترس قرار می گیرد که این رقم بعد از رونمایی از نسخه iOS 9 ، به 100هزار قطعه نیز خواهد رسید.

البته قابلیت آپلود نیز برای کابران فراهم شده که بتوانند آهنگ های مورد علاقه خود را توسط iTuneS Match در این سرویس قرار دهند. و در هر کجا که دوست دارند، موزیک مورد علاقه خود را گوش کنند.

با قرار گرفتن این سرویس از امشب، بایستی منتظر باگ هایی در این سرویس نیز بود ، البته اپل اعلام کرده که این سرویس را تا حد معقولی توسعه داده اند. از امکانات جدیدی که در این نسخه از سیستم عامل می توان اشاره کرد؛ اضافه شدن سرویس iTunes Radio به این نسخه می باشد.

itunes_radio_iphone_5s_hero

برای دریافت این سیستم عامل شما بایستی دستگاه خود را به iOS 8.x آپدیت کرده باشید تا بتوانید این نسخه را دریافت کنید.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.