امروز:10 فروردین 1403

فلش جدید شرکت PNY با نام HP v160 و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت عرضه خواهد شد

فلش جدید با قابلیت های زیاد و در اندازه کوچک با نام HP v160 توسط شرکت PNY معرفی شده است . می توانید از این فلش کوچک برای ذخیره اطلاعاتتان استفاده کنید و به راحتی اطلاعات دیجیتالی و باارزش خود اعم از عکس ، فیلم ، موسیقی و … را ذخیره با خود حمل کنید .

این فلش با ترکیب رنگی آبی و سفید با بدنه ای از جنس پلاستیک محکم تولید شده است .

با آریامونز همراه باشید …

بدنه مستعطیلی فلش باعث می شود که به راحتی به درگاه یو اس بی کامپیوترتان متصل کنید و همچنین یک درپوش جهت حفاظت از اطلاعات در برابر آسیب های خارجی دارد . از جهت آسیب های خارجی خیالتان راحت باشد و حتی نگران در آب افتادن فلش و از بین رفتن اطلاعاتتان هم نباشید زیرا این فلش به صورت ضدآب تولید شده است و به شما این امکان را می دهد که در هر شرایطی از آن استفاده کنید .

یک سوراخ ریز در بالای فلش وجود دارد که می توانید عروسک ها و وسائل تزئینی مورد علاقه تان را به آن وصل کنید .
این فلش با اندازه  10x16x32 میلی متر و وزن حدود 4.3 گرم به راحتی در جیب و کت شما جا می شود . با پشتیبانی فلش از رابط USB2 می توانید با سرعت بیشتری اطلاعاتتان را انتقال دهید و تعداد زیادی فایل را در آن جای  دهید و با خود به همراه داشته باشید . این فلش با حجم 8 تا  64 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد .

این فلش جدید و زببا با تمام سیستم عامل های پی سی شما از جمله 2000/XP/Vista/7/8/8.1 و حتی سیستم عامل Mac OS 10.3 به بالا کار می کند و 2 سال گارانتی تعویض دارد .

از کارکردن با این فلش زیبا با طراحی و ظرفیت ذخیره سازی بالای آن لذت ببرید .

نظر شما درباره این فلش چیست ؟ این فلش زیبا بهتر نبود با رابط USB3.0 تولید شود ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم