امروز:10 فروردین 1403

اسمارت فون جدید ال جی با نام Band Play آخر هفته به بازار عرضه می شود

شرکت بزرگ ال جی که تا به حال در زمینه تولید اسمارت فون ها به موفقیت رسیده است ، حالا از یک اسمارت فون جدید به نام Band Play پرده برداشته است . این موبایل هوشمند برای کاربرانی که علاقه زیادی به موسیقی دارند مناسب خواهد بود .

اسمارت فون جدید ال جی مجهز به یک اسپیکر 1 واتی است که صدایی رسا را در اختیار کاربران قرار می دهد . کاربرانی که این موبایل را خریدارانی کنند به همراه گوشی یک ایرفون QuadBeat 3 نیز دریافت خواهند کرد . این ایرفون قبلا با گوشی ال جی G4 هم به کاربران عرضه می شد .

 

سیستم عامل پیش فرض گوشی اندروید 5.1 است . نمایشگر Band Play پنج اینچی با رزولوشن 1280*720 پیکسل می باشد . دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی که عکس های سلفی با کیفیت بالا به شما می دهد 5 مگاپیکسلی می باشد .

پردازنده گوشی اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام است که در واقع یک پردازنده 64 بیتی 4 هسته ای می باشد . رم گوشی 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت می باشد که با استفاده از حافظه خارجی می توان این فضای ذخیره سازی را افزایش داد و یک باتری 2300 میلی آمپری درون این گوشی تعبیه شده است .

شرکت ال جی این گوشی 356 دلاری را در دو رنگ سفید و مشکی آخر هفته به بازار عرضه خواهد کرد .

 

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم