امروز:9 فروردین 1403

تعداد کاربران تلگرام رقم 62 میلیون را زیر پا گذاشت

تلگرام یک برنامه ی پیام رسان است که در نگاه اول شباهت زیادی به واتس اپ دارد اما در کل باید این پیام رسان را بسیار بهتر از واتس اپ دانست. این پیام رسان که هر روز به تعداد کاربران آن اضافه می شود اینک این افتخار را دارد که تعداد کاربران خود را  62 میلیون اعلام کند. این امار بسیار خوبی برای این پیام رسان نوپا می باشد. با آریامونز همراه باشید.

پیام رسان تلگرام توسط Pavel Durov تاسیس شد و در روز های شروع خود هر روز پیام هایی توسط این برنامه ارسال می شد و به کسانی که این برنامه و پیام ها را رمز گشایی می کردند جوایز نفیس داده می شد. اینک این برنامه بیش از پیش پیشرفت کرده است و اینک این افتخار را دارد که تعداد کاربران خود را 62 میلیون نفر اعلام کند. البته اگر با ما همراه بوده باشید می دانید که واتس اپ میزان کاربران خود را 800 میلیون اعلام کرد که با این رقم تلگرام بسیار فاصله دارد. اما این رقم تلگرام نیز بسیار برای این برنامه خوب می باشد.

مهمترین مزیت تلگرام چند پلتفرمه بودن آن است. این برنامه بر روی اکثر سیستم ها قابلیت نصب دارد. این برنامه هم برای ویندوز و هم برای تمامی گوشی های همراه وجود دارد این آن چیزی است که واتس اپ برای رسیدن به آن باید بسیار تلاش کند.

تلگرام آمار خود را در مورد تعداد پیام های روزانه بیش از 2 میلیارد اعلام کرد که بسیار عالی می باشد. این آمار بیش از 2 برابر آخرین آماری است که این شرکت اعلام کرد.

رئیس این شرکت در مورد این این آمار و میزان سرعت افزایش کاربران این گونه می گوید:

موفقیت اصلی ما در افزایش میزان فعالیت کاربرانمان است. کاربران فعال ما از ماه مارس 2014 تا دسامبر 2014 یعنی در مدت 9 ماه 15 میلیون اضافه شدند( 35 میلیون به 50 میلیون)، در حالیکه اکنون در مدت فقط 5 ماه موفق به جذب 12 میلیون نفر جدید شده‌ایم و این به معنی افزایش سرعت پیشرفتمان بوده است.

همچنین رئیس شرکت تلگرام در مورد سرعت کم افزوده شدن کابران این گونه ادامه داد:

 در حال حاضر روزانه بیش از 220هزار نفر به شبکه‌ی تلگرام اضافه می‌شوند که نسبت به سرعت افزایش 145هزار نفری در هر روز در ماه دسامبر گذشته، نشان از یک موفقیت بزرگ می‌دهد.

باید دید آینده ی تلگرام در برابر واتس اپ و دیگر رقبایش چگونه خواهد بود. شما می توانید آموزش کار با تلگرام را از این بخش ببینید.