امروز:28 فروردین 1403

مایکروسافت خرید بخش قلم استایلوس سرفیس را از N-trig تایید کرد

در ماه های گذشته خبر هایی از خرید جدید مایکروسافت به گوشی می رسید. خبر منتشر شده حاکی از آن بود که مایکروسافت در حال خرید کمپانی N-trig می باشد. کمپانی N-trig کمپانی ای است که برای سرفیس های مایکروسافت قلم های هوشمند را ساخته بود. اینک این خبر به صورت رسمی منتشر شده است که مایکروسافت بخش تکنولوژی قلم های سرفیس را از N-trig خریداری کرده است. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که به نظر می رسید مایکروسافت در نهایت بخش قلم های سرفیس N-trig را خریداری کرد. بر اساس خبر های منتشر شده مایکروسافت 6.1 درصد از سهام N-trig را تصاحب کرده است.

مایکروسافت در مورد این خبر خود می گوید:

ما در آینده‌ای نزدیک تکنولوژی‌های فوق‌العاده‌ای را برای دوست‌داران سرفیس معرفی خواهیم کرد. قلم‌های دیجیتالی با گذشت زمان بهتر شده و جای خود را به کاغذ می‌دهند. اما آنچه که برای کاربران بیشتر مهم است، اضافه کردن قابلیت به اشتراک گذاشتن کارهای خلاقانه‌ای است که با این قلم به انجام می‌رسد اما در واقعیت کاغذ و قلم سنتی قادر به انجام آن نیستند. قرارداد امروز گامی دیگر برای ایجاد نوآورهای جدید مایکروسافت است.

کمپانی N-Trig کمپانی است که در زمینه قلم های استایلوس فعالیت دارد و رقیب واکوم به شمار می رود. قلم های استایلوس واکوم در سری نوت گلکسی دیده می شود اما مایکروسافت برای سرفیس خود قلم های N-Trig را ترجیح داد. به هر حال رویترز در مورد هزینه ی این خرید عدد 200 میلیون دلار را ذکر می کند.

N-Trig در حال حاضر 190 کارمند در زمینه ی قلم های استایلوس دارد که این کارمندان جزئی از مجموعه مایکروسافت به شمار خواهند رفت.