امروز:6 اردیبهشت 1403

مایکروسافت سرفیس پرو 4 در ماه می معرفی خواهد شد

ردموندی‌ها پس از اپل، تعریف جدیدی از تبلت داشتند، اپل آیپدها را دستگاهی بین موبایل و لپ‌تاپ می‌دانست و مایکروسافت سرفیس‌ را دستگاهی فراتر از تبلت و لپ‌تاپ می‌داند. بدون شک روز به روز بر محبوبیت این گجت افزوده می‌شود و اگر شما همین الان در بازارهای پایتخت قدم بزنید متوجهه این موضوع خواهید شد. اما حالا یک سال از زمان معرفی سرفیس پرو3 می‌گذرد و کم کم باید منتظر نسل بعدی این گجت باشیم و شایعات نیز حاکی از معرفی این محصول در ماه می هستند.

بستم می سال گذشته بود که سرفیس پرو 3 معرفی شد و انتظار می‌رود ردموندی‌ها امسال نیز در ماه می کنفرانسی برای معرفی سرفیس پرو 4 برگزار کنند. البته تیم آریامونز انتظار دارد شاهد معرفی ویندوز 10 به همراه سرفیس پرو 4 باشد و احتمالا ردموندی‌ها نیز همین برنامه را دارند. پس باتوجه به شایعات مربوط به زمان معرفی سرفیس پرو4، فاصله زیادی تا انتشار نسخه نهایی ویندوز 10 نداریم.

 

 

P5201214Surface-Pro-3-600x450

 

 

پیشاپیش بر اساس شایعات می‌دانیم که نسل بعدی سرفیس پرو همراه با صفحه‌ی نمایش 12 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل، پردازنده‌های سری Core i نسل پنجم اینتل (برادول)، تایپ کاور 3 و نسل سوم استیشن داک و نسل جدید قلم، معرفی خواهد شد.

همچنین انتظار طراحی بدون فن، همراه با شکاف‌های موجود روی بدنه برای ورود هوا در سرفیس پرو 4، می‌رود. با توجه به اینکه باتری مورد استفاده احتمالا در مقایسه با نسل پیش کوچک‌تر خواهد بود، از این رو  احتمال عمر باتری برابر یا کمتر از سرفیس پرو 3 در محصول جدید وجود دارد.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.