امروز:7 اردیبهشت 1403

بیلد 10074: کورتانا با Bing Instant Answers در ویندوز 10 یکپارچه شد

مایکروسافت به مرور بیلد های مختلف ویندوز 10 را ارائه می کند تا به یک ویندوز کامل با نظر کاربران برسد. ویندوز 10 ویندوزی است که مایکروسافت به نظر کاربران بسیار اهمیت داده است و آپدیت های جدید با استفاده از نظرات کاربران و کارکنان خود به بهتر کردن ویندوز 10 می پردازد. اینک بیلد جدید ویندوز 10 یعنی بیلد 10074 آن در دسترس قرار گرفته است و از جمله تغییرات این بیلد ویندوز 10 نسبت به بیلد های قبل، یکپارچه شدن موتور جستجوی بینگ با دستیار صوتی کورتانا می باشد. با آریامونز همراه باشید.

بیلد جدید ویندوز 10 با تکمیل کورتانا عرضه شده است. در این بیلد مایکروسافت Bing Instant Answers را با کورتانا یکپارچه کرده است. شاید شما درک نکرده باشید که کار Bing Instant Answers چیست؟ Bing Instant Answers به شما کمک می کند که شرایط آب و هوا را بیابید و عملیات ریاضی را با آن انجام دهید. همچنین می توانید اطلاعات پرواز را نیز به راحتی ببینید. این موارد بخشی از کارهای Bing Instant Answers می باشد. اما اینک شما می توانید با استفاده از کورتانا به راحتی به این اطلاعات رجوع کنید و استفاده کنید.

cortana-windows-10_thumb

این به معنای آن است که شما وقتی در حال کار با کامپیوتر هستید و در پی کار با برنامه های مهندسی و یا تایپ هستید می توانید به راحتی شرایط اب و هوا را از کورتانا بپرسید و یا حتی وضعیت مالی بازار بورس را از آن جویا شوید.

امکانات کورتانا با Bing Instant Answers

آب و هوا، اطلاعات مالی، ماشین حساب، اطلاعات پرواز، اطلاعات عمومی، اطلاعات فیلم، اطلاعات زمانی ، تبدیل واحد، گفتن جوک و دیکشنری