امروز:31 فروردین 1403

اچ تی سی همکاری با مایکروسافت را تایید کرد؛ شایعات از اچ تی سی ام9 ویندوزی می گویند

اچ تی سی دو غول خود را برای سال 2015 معرفی کرد. اما طرفداران ویندوز فون باید منتظر عرضه ی این دو گوشی در آینده باشند. اچ تی سی به صورت رسمی همکاری با مایکروسافت را خوب می داند و به زودی گوشی جدیدی از اچ تی سی معرفی خواهد شد که با ویندوز 10 کار خواهد کرد. به احتمال زیاد باید در انتظار اچ تی سی ام 9 باشیم که با سیستم عامل ویندوز فون عرضه خواهد شد. با آریامونز همراه باشید.

مایکروسافت در تلاش است که ویندوز فون را در میان کاربران و سطح جهانی با جایگاه خود بازگرداند. برای همین تلاش های زیادی برای همکاری با شرکت های سازنده اندرویدی انجام می دهد.

اچ تی سی یکی از شرکت هایی است که در گذشته نیز با مایکروسافت همکاری داشته است و محصولاتی با ویندوز مایکروسافت عرضه کرده است. اینک مدیر فروش اچ تی سی درباره ی همکاری اکنون این شرکت با مایکروسافت صحبت می کند.  این صحبت در جریان کنفرانس خبری  اچ تی سی برای معرفی اچ تی سی وان ام 9 پلاس بود.

مدیر فروش اچ تی سی  بیان کرد که:

ما در آینده می‌بینیم که نسخه جدید سیستم عامل ویندوز چگونه اصلاح خواهد شد و در بین محصولات تولید اچ‌تی‌سی نیز جای خود را باز خواهد کرد.

باید منتظر بنشینیم و ببینیم اچ تی سی نسخه ی اچ تی سی وام ام 9 ویندوزی را چه زمانی معرفی می کند. البته زمان ان به صورت تقریبی در اواخر سه ماهه دوم گفته شده است و این گوشی فقط در آمریکا عرضه خواهد شد.