امروز:6 اردیبهشت 1403

آپدیت جدید اسکایپ برای اندورید ارائه شد

بالاخره آپدیت جدید اسکایپ برای کاربران اندروید هم منتشر شد تا کاربران این پلتفرم در نسخه‌ی 5.3 این نرم افزار بتوانند بسیاری ازت عملکردها و قابلیت‌های جدید پیش از این در اختیار کاربران iOS و دسکتاپ قرار گرفته بود، استفاده کنند.

 

در آپدیت جدید اسکایپ، رابط کاربری آن برای سرعت بخشیدن به گفتگوی متنی بازنگری شده و حالا در قسمت شکلک‌ها گزینه‌های بیشتر در اختیار کاربر قرار گرفته است.مثلا زمانی که تنها یک شکلک ارسال شود، اسکایپ بصورت خودکار آیکون مربوط به آن را بزرگ کرده و بصورت انیمیشن نمایش می‌دهد.

همچنین در این نسخه امکان اسکرول خودکار بهبود یافته است و از این پس بجای اینکه برای خواندن پیغام‌های جدید مجبور به برگشتن به بالا باشید، اسکایپ پیغام های جدید را از آخرین پیغام خوانده شده نمایش می دهد. علاوه بر این در نسخه جدید اسکایپ امکان مشاهده و انتخاب آواتار چت گروهی وجود دارد.

همچنین سویچ کردن بین حساب‌های کاربری مختلف ساده‌تر شده است و هرگاه از حساب خود خارج شوید، به صفحه‌ی ورود دوباره‌ی مشخصات منتقل خواهید شد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.