امروز:1 اردیبهشت 1403

اسنپدراگون 810 برای اکسپریا Z4 مشکل ساز شد

چند وقتی است که گوشی اکسپریا Z4 تحت بنچمارک گیگ بنچ قرار گرفته است و حتی قرار بر این بود که این گوشی در نمایشگاه بارسلون 2015 وارد بازار شود اما مدیریت سونی درباره عرضه ی سالانه دو پرچم دار تجدید نظر کردند و قرار بر این شد که این شرکت نیز هر سال 1 پرچم دار وارد بازار کند و این تصمیم نتیجه ای جز معرفی نشدن اکسپریا Z4 در MWC 2015 نداشت. به هر حال جدیدا به نظر می رسد که با این که این گوشی تحت بنچمارک قرار گرفته اما مشکلات گرمایی اسنپدراگون 810 برای آن نیز مشکل ساز شده است. با آریامونز همراه باشید.

گوشی اکسپریا Z4 خود را در نمایشگاه بارسلون نشان نداد تا در 3 ماهه ی دوم سال 2015 یعنی تابستان 2015 معرفی شود. این گوشی که بسیار از اطلاعات آن فاش شده است در آریامونز تصاویر این گوشی ، تصاویر قاب آن و مشخصات احتمالی منتشر شد.به نظر می رسد مانند دیگر کمپانی ها با اسنپدراگون 810 به مشکل بر خورد کرده است.

این خبر را منبع معروف توییتری به نام  Ricciolo منتشر کرده است. این حساب توییتری اخبار های زیادی را فاش کرده است و از اعتبا ر خوبی برخوردار است. این منبع از مشکل سونی با اسنپدراگون 810 می گوید. او می گوید که سونی می خواهد این گرمای اضافه اسنپدراگون 810 را بدون تغییر در شاسی دفع کند.

z4-810

سونی احتمالا در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵، پرچمدار جدید خود را روانه بازار خواهد کرد. به نظر می‌رسد این تلفن به پردازنده اسنپدراگون 810 مجهز خواهد شد ولی هنوز در انتقال حرارت تولید شده توسط این تراشه به بیرون بدنه اکسپریا زد 4 مشکلاتی وجود دارد. البته سونی از این تراشه در تبلت اکسپریا Z4 به کار برده است اما این موضوع در مورد گوشی فرق می کند. تفاوت اصلی را نیز باید در اندازه های این دو دیوایس دانست.