امروز:9 فروردین 1403

برنامه های وان‌درایو و وان‌نوت به صورت پیش فرض بر روی گلکسی اس 6 می باشد

در تابستان امسال بود که مایکروسافت و سامسونگ به دلیل حق استفاده ای که سامسونگ باید به مایکروسافت برای استفاده از اندروید می داد و از زیر ان شانه خالی می کرد به دادگاه های امریکا راه یافتند اما چندی پیش از صلح این دو شرکت خبری به بیرون درز کرد اما تفاهم نامه ی این دو شرکت دیده نشده و چیزی از آن هیچ یک از دو طرف به بیرون درز نداند. بعد از ان خبری مبتنی بر استفاده ی سامسونگ از برنامه های مایکروسافت در گلکسی اس 6 منتشر شد. اینک به نظر می رسد این خبر یک واقیت بیش نبوده و جنبه ی شایعه نداشته است زیرا که سامسونگ برنامه های مایکروسافت را به صورت پیش فرض بر روی گلکسی خود جای داده است. و می توان نتیجه گرفت شاید یکی از مفاد قرار داد همین موضوع بوده است. با آریا مونز همراه باشید.

سامسونگ در گلکسی اس 6 خود برنامه ی های مایکروسافت به نام های وان‌درایو و وان‌نوت را جای داده است. این برنامه ها در پوشه ای به نام Microsoft apps قابل دستیابی است. دو برنامه ی وان‌درایو و وان‌نوت به کاربان 115 گیگابایت فضای مجانی تا 2 سال هدیه می دهند که به نظر برای گوشی های هوشمند حجم بسیار زیادی است.

این کار به نظر ورود قدرتمند مایکروسافت به درون گوشی های هوشمند را نشان می دهد و باید دید که این شرکت در آینده چه برنامه هایی برای گوشی های هوشمند خواهد داشت.