امروز:10 فروردین 1403

سامسونگ در نمایشگاه بارسلون 2015: فقط گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج معرفی خواهد شد

کمتر از 24 ساعت تا رونمایی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج مانده است و سامسونگ تمام تلاش خود را بر روی معرفی این بخش صرف خواهد کرد. اما باید بدانید که غیر از این دو محصول در MWC 2015 محصول دیگری را مشاهده نخواهید کرد. این روز ها همه ی شرکت ها در پی عرضه ی محصولات موبایلی جدید خود در شهر بارسلون اسپانیا و در کنفرانس جهانی موبایل می باشند. اما به نظر سامسونگ دو غول خود را برای این نمایشگاه کافی می داند با آریامونز همراه باشید.

سامسونگ تا کمتر از 24 ساعت دیگر کنفرانس خود را آغاز می کند. طی اخبار داشتیم که سامسونگ از دو مدل گلکسی اس 6 رونمایی خواهد کرد و مدل اصلی آن گلکسی اس 6 شناخته می شود و مدل دیگر آن گلکسی اس 6 اج نامیده می شود. این دو گوشی از پردازنده ی اگزینوس سامسونگ بهره می برند و طی اطلاعات گذشته از صفحه ی 5 اینچی آن ها خبر یافتیم که هنوز تاییدی بر آن وجود ندارد. در مورد طراحی این گوشی نیز باید منتظر یک گوشی با بدنه فلزی و طراحی متفاوت با طراحی های گذشته باشیم.

کنفرانس خبری سامسونگ فردا شب برگزار می شود و آریامونز از این معرفی پوشش زنده ای را تقدیم کاربران خواهد کرد. همانطور که در مقدمه نیز بیان شد سامسونگ تمام تلاش خود را بر روی نسل بعدی گلکسی خود معطوف کرده است و به گزار ش  Korea Economic Daily نباید منتظر گوشی و سرویس دیگری از سامسونگ در نمایشگاه بارسلون 2015 بود. البته حتما اگاهی دارید که سرویس های سامسونگ نیز در گلکسی ختم می شود و یکی از سرویس هایی که ارائه خواهد شد سامسونگ پی خواهد بود. البته باید در مورد سرویس های مربوط به گلکسی اس 6 نیز اضافه کرد که این سرویس ها نیز جزئی از خود گوشی است.