امروز:9 فروردین 1403

اچ تی سی گوشی جدید خود را بدون پرانتز و با شعار OneLife معرفی خواهد کرد;htc one M9 به جای (htc one (M9

کمتر از یک ماه به کنفرانس جهانی موبایل بارسلون زمان باقی است و شرکت های مختلف در حال آماده سازی خود برای این کنفرانس می باشند. یکی از این کمپانی ها،htc می باشد. اچ تی سی قرار است در نمایشگاه بارسلون از محصول جدید خود یعنی htc one M9 پرده برداری کند. چند روز قبل اطلاعاتی از این گوشی و لوازم جانبی آن منتشر شد. یکی از موضوع هایی که خیلی جالب به نظر می رسید این بود که کمپانی اچ تی سی در پرچمدار جدید خود قصد دارد که از اسم M9 درون پرانتز استفاده نکند و M9 را جز اسم بیاورد. این کمپانی در گذشته برای نام بردن (htc one(M8 از این روش استفاده می کرد اما در htc one M9 از پرانتز های قبلی استفاده نمی کند. با اریامونز همراه باشید.

اچ تی سی همانگونه که در مقدمه گفته شد از پرانتز استفاده نخواهد کرد. یکی از خبر های دیگر که پیرامون این کمپانی با نزدیکی به کنفرانس بارسلون پخش می شود استفاده ی این کمپانی از هشتگ و نام #OneLife برای تبلیغ پرچم دار جدید این کمپانی می باشد.

اچ تی سی همچنین در صفحه توییتر خود یک توییت با این مضمون اپدیت کرده است که یک عکس تبلیغاتی در زیر آن جای گرفته و خواسته شده است که یکی از سه تصویر که برای اچ تی سی وان است را تکمیل کند. و برای اچ تی سی بفرستد.

به هر حال این کمپانی قصد دارد تا محصول خود را با نام ‘یک زندگی’ در عرصه تبلیغی موفق کند و جایگاه سامسونگ را برای گلکسی هایش اشغال کند .

m9-t

با بخش اختصاصی آریامونز و پوشش خبری آریامونز از MWC 2015 همراه باشید. می توانید آخرین اخبار MWC 2015 را از بخش رویداد های ما دنبال کنید. با آریامونز همراه باشید.