امروز:31 فروردین 1403

بروزرسانی اسکایپ برای اندروید

نام Skype بدون شک یکی از نام‌های بزرگ عرصه اپ‌های اجتماعی هست که از‌آن شرکت ردموندی‌هاست. حال مایکروسافت در آخرین بروزرسانی نسخه‌ی اندورید این نرم‌افزار، امکان ارسال عکس به کاربران آفلاین را اضافه کرده است. پشتیبانی از ارتباط صوتی و تصویری در کنار ارتباط متنی و سرعت بالای سرورهای آن از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن ارتباطی به حساب می‌آیند.

همانطور که می‌دانید زمان زیادی نیست مایکروسافت امکان ترجمه‌ی مستقیم چت‌های نوشتاری و صوتی را به سرویس skype اضافه کرد و با پشتیبانی از اکثر پلتفرم‌های رایج همچون اندروید، ios، ویندوزفون، ویندوز، مک و بلک بری تمام سعی خود را کرد که یک اکوسیستم کامل و بدون نقص برای داشتن ارتباط آنلاین ایجاد کند.

همانطور که گفتیم یکی از وجوه تمایز این اپلیکیشن با سایر اپلیکیشن‌های موجود امنیت بالای آن است. مایکروسافت بخش عمده‌ای از تمرکز خود را روی امنیت سرورهای اسکایپ گذاشته است که همین امر در کنار سابقه‌ی طولانی و درخشان مایکروسافت و تیم قدرتمندش، می‌توان مکالماتی کاملا امن را تجربه کرد.

skype

یکی از نقاط ضعف اسکایپ انتقال اطلاعات در چت‌های به صورت لحظه‌ای و مستقیم بود یعنی اینکه وقتی شما برای دوستتان عکسی ارسال می‌کردید این عکس مستقیما از سیستم شما آپلود و در سیستم دوست شما دانلود می‌شد و سرورهای اسکایپ نقشی در آپلود این تصاویر نداشتند و این نقطه ضعف همیشه مورد انتقاد کاربران بود چرا که باعث می‌شد برای فرستادن فایل‌هایی مانند عکس باید طرف مقابل حتما آنلاین باشد. به قدری این انتقادات زیاد بود که مایکروسافت سرانجام بروزرسانی جدیدی را منتشر کرد که این موضوع را حل کند. در این بروزرسانی که فعلا برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است شما می‎توانید به راحتی و حتی در صورتی که دوست شما آفلاین باشد عکس‌هایتان را برای او ارسال کنید و عکس‌های شما در سرورهای اسکایپ نگه داری می‌شوند و به محض آنلاین شدن دوستتان به او تحویل داده خواهد شد