امروز:9 فروردین 1403

مشخصات گوشی لومیا ی جدید مایکروسافت با مدل RM-1099 فاش شد

اگر با اخبار تکنولوژی همراهید حتما می دانید که مایکروسافت جدیدا دست به معرفی گوشی های میان رده و ارزان قیمت نموده تا اینگونه بازار را تصاحب کند. مایکروسافت در ادامه ی این روند قصد دارد تا گوشی جدید با مدل RM-1099 را وارد بازار کند. این گوشی در حال تست در هند می باشد و انگونه که از آن معلوم است شباهت بسیاری به لومیا 435 خواهد داشت. با آریامونز همراه باشید.

مایکروسافت برای معرفی گوشی جدید خود در حال تست آن در هند می باشد. این کمپانی با معرفی لومیا 435 ارازانترین گوشی هوشمند را راهی بازار کرد. و اینک این شرکت به دنبال معرفی گوشی جدید با مدل RM-1099 می باشد که در رده قیمت با لومیا 435 این شرکت برابری می کند. این گوشی ویندوز 8.1 را به همراه دارد و بعد از ارائه ویندوز 10 به این نسخه اپدیت خواهد شد.

این گوشی از نمایشگر 4 اینچی بهره می برد. مایکروسافت برای نمایشگر این گوشی رزولوشن WVGA را انتخاب کرده است و این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی میکند. حافظه ی داخلی این گوشی نیز 8 گیگ بایت می باشد. پردازندهی در دل این دستگاه یک پردازنده ی 4 هسته ای با فرکانس 1و2 گیگاهرتز خواهدبود.همچنین رم 1 گیگ در کنار این پردازنده گوشی در رده ی پایین خوبی را نتیجه می دهد. مایکروسافت  باتری این گوشی را یک باتری 1560  میلی آمپر ساعتی انتخاب کرده است.