امروز:5 اردیبهشت 1403

google earth pro رایگان شد

یکی از معروفترین نقشه های جهان، نقشه ی گوگل است که شما می توانید با رفتن به بخش maps در صفحه جستجوی گوگل به این نقشه دسترسی داشته باشید. همانطور که می دانید گوگل یک نرم افزار مخصوص هم برای نقشه هایش طراحی کرده است که امکانات جالب و مفیدی را داراست. به احتمال زیاد از نرم افزار Google Earth روی گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر شخصی خود استفاده کرده اید و قطعا می دانید که این نرم افزار رایگان نبوده و برای استفاده از آن باید آن را خریداری می کردید. اما حالا گوگل تصمیم گرفته تا نسخه ی حرفه ای این اپلیکیشن یعنی Google Earth pro را به صورت رایگان روانه بازار کند.

 

نسخه حرفه ای این نرم افزار (Google Earth pro) علاوه بر امکانات نسخه ی مجانی، امکانات بیشتری همچون سنجش ساختمان ها به صورت سه بعدی و ضبط ویدیو از پرواز روی آسمان شهرها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای استفاده از امکانات Google Earth Pro ابتدا آن را دانلود کنید و سپس می توانید با مراجعه به آدرس (https://geoauth.google.com/gev0/free_trial.html)  کد لایسنس آن را بدست آورید. البته کاربران قدیمی این نرم افزار نیازی به ایجاد تغییر ساختار فعلی خود ندارند و لایسنس قبلی آن ها بدون مشکل کار خواهد کرد.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.