امروز:9 فروردین 1403

تصاویر اسکایپ در ویندوز 10 منتشر شد

چندین روز پیش ویندوز 10 معرفی شد و ویژگی های جدید در ان کنفرانس معرفی شد. بعد از ان درباره ی برنامه های این ویندوز و تغییرات آن صحبت هایی شد. یکی از تغییرات اصلی در اسکایپ ویندوز بود. انطور که از اخبار شنیده بودیم قرار بود اسکایپ تا حدی شبیه iMessage شود. امروز تصاویری از اسکایپ در ویندوز 10 منتشر شد که بیشتر شما را با محیط اسکایپ جدید آشنا می کند. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که می دانید مسنجر اسکایپ با تغییراتی در ویندوز 10 پدیدار می شود. ان گونه که در گذشته از گفته می شد قرار بر این بود که تا اندازه ای شبیه iMessage شود و بتوان با شماره و بدون ای دی نیز به دنبال شخص مورد نظر بگردیم.البته این تغییرات ظاهری و ساختاری در پیشرفت این مسنجر بسیار کمک خواهد کرد. باید بدانید که مایکروسافت با خرید اسکایپ از سال 2010 تا به امروز تغییرات زیادی دی این نرم افزار ایجاد نکرده و باید بدانیم که زیاد کاربرپسند و یوزر فرندلی نیز نبود. اما با این تغییر ظاهر می توان اسکایپ را در میدان نبرد با دیگر پیام رسان ها دانست.

پیام رسان های زیادی موجود هستند اما اسکایپ را می توان تنها پیام رسان همگانی و برای همه ی پلتفرم ها دانست. با این وجود به تغییرات اساسی نیاز داشت تا به ابزاری کارآمد تبدیل شود.

اسکایپ برای ویندوز 10 هنوز  در دست بررسی و تغییرات بیشتری است تا بهینه تر و بهتر از قبل عرضه شود. برای دیدن این مسنجر به صورت کامل باید تا معرفی ویندوز 10 صبر کنیم.