امروز:1 اردیبهشت 1403

دانلود ویندوز10، همین الان دانلود کنید

دو روز پیش مایکروسافت در کنفراس خود از ویندوز 10 و قابلیت های آن پرده برداشت. به گفته بسیاری از متخصصان، کنفرانس مایکروسافت یکی از بزرگترین و موفقترین کنفرانس های این شرکت تاکنون بوده است. ویندوز 10 با قابلیت اجرا بر روی دستگاه های مختلف به همراه امکانات جدید و بسیار جالب از جمله قابلیت بالا سینک شدن گجت های ویندوزی با یک دیگر، حضور کورتنا در این ویندوز، مرورگر جدید اسپارتان، پروژه هولوگرافیک و عینک واقعیت افزوده hololens و امکانات جدید برای گیمرها و ….، این چند روز تیتر یک بسیاری از خبرگذاری های دنیای تکنولوژی بوده اند. مطمئنا همه اینها شما را ترغیب کرده اند که ویندوز10 را امتحان کنید. پس با آریامونز باشید.

پیش از این ساخت های مختلفی از ویندوز 10 به صورت های مختلف در اینترنت لو رفته بود و شما می توانستید آن ها را دانلود کنید و حالا اخرین ساخت از ویندوز10 که در اینترنت موجود است، نسخه 9926 است که همان ساختی است که مایکروسافت در کنفراس خود از آن استفاده کرد.

 

برای دانلود با توجه به نوع معماری پردازنده و با توجه به 32بیتی یا 64بیتی بودن آن می توانید از لینک های زیر استفاده کنید و ویندوز10 را دانلود کنید.

نسخه 32بیتی با حجم 3.01 گیگابایت

نسخه 64بیتی با حجم 3.92 گیگابایت

منتظر نظرات شما هستیم.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.